Bild på mindre konferensrum med bord och stolar.

Anmälan till extra kongress 2023

Information och anmälningsformulär

13 dec 202313 dec 2023

Här anmäler sig delegater och inbjudna deltagare till Svenska Brukshundklubbens extra kongress 2023.

Kallelse till extra kongress 2023

Kallelse till den extra kongressen skickades ut den 27 oktober och den 23 november till kongressdelegater 2023 samt distrikt och rasklubbar.

Anmälan

Delegaters och inbjudna deltagares anmälan görs via anmälningsformuläret nedan senast den 9 december 2023.

Ändringar

Alla ändringar om deltagande eller korrigering av röstfördelning meddelas till organisationssekreterare Katarina Swahn på 08-505 875 03 eller konferens@brukshundklubben.se.

Anmälningsformulär

Nedan anmäler sig de delegater som representerar distrikt och rasklubbar samt inbjudna deltagare som ska delta på den extra kongressen 2023.

OBS! Problem med formulär

För närvarande har vi dessvärre problem med svars-sidan i formulären här på hemsidan, efter anmälan kan det därför ev. komma ett besked om att ”Sidan inte finns”.

Problemen innebär också att automatiskt bekräftelsemejl på anmälan uteblir.

Om du blir osäker på om din anmälan har gått igenom eller om bekräftelsemejl uteblir vänligen kontakta nedan, efter kontroll i skräppostmappen.

Kongresshandlingar inför extra kongress 2023

Kongresshandlingar har sänts via e-post till de kongressdelegater som deltog vid den ordinarie kongressen i maj 2023 samt distrikt och rasklubbar.

Övriga tillkommande deltagare finner kongresshandlingarna här.