SBK Tävling

Välkommen till SBK:s nya tävlingssystem!

För att anmäla till tävling loggar du in via Mina sidor där du nu har två menyalternativ. Klicka på "SBK Tävling" för att veckla ut menyalternativen, där finns också supportsidor under "Support tävlande". Har du frågor eller behöver hjälp med SBK tävling mejla vår support på support@sbktavling.se

Användarkonton

Konton hanteras nu via SBK:s medlemsystem, inte i SBK Tävling.
Alla konton är knutna till en personprofil.
Är du medlem loggar du in på samma sätt som när du loggar in för att se ditt medlemskort, du kan antingen logga in med BankID eller den e-post och lösenord du har registrerade i Membersite.

Är du inte medlem har ditt namn och den e-postadress du hade registrerad i gamla SBK Tävling lagts in som ett gästkonto i medlemssystemet. Du loggar in genom att ange din e-postadress och klicka på "glömt lösenord" första gången du loggar in och får då en länk för att ange nytt lösenord till din e-postadress.

Klicka på "Mina sidor" i menyn uppe till höger för att logga in.