Årsmöte

Kallelse till årsmöte SBK Mellannorrlands distrikt

Program och årsmöteshandlingar kommer att skickas ut under januari månad.

Kallelse till årsmötet söndag 26 mars kl 10.30. Vi kommer att vara i Sollefteå, Nipanhotellet, Överste Hallströms väg 24 (nipanhotellet.se. Klockan 10.00 serveras kaffe, och årsmötet inleds kl 10.30. Distriktet bjuder på lunch, meddela ev matallergier / vegetarisk kost vid anmälan. Program och årsmöteshandlingar kommer att skickas ut under januari månad.

Kallelse till årsmöte

När: Söndag 26 mars kl 10.30
Var: Sollefteå, Nipanhotellet, Överste Hallströms väg 24 (nipanhotellet.se)

10.00 Kaffe finns framdukat, och årsmötet inleds kl 10.30. Distriktet bjuder på lunch, meddela ev matallergier / vegetarisk kost vid anmälan.

Program och årsmöteshandlingar kommer att skickas ut under januari månad.

Samtliga lokalklubbar inom Mellannorrlandsdistriktet förväntas vara representerade.

Anmälan om antal deltagande ombud ska göras senast den 19 mars till sekr@sbkmellannorrland.org eller till Lilian Berglund / Sekreterare MND mobil 070-319 07 06

Resekostnader belastar respektive lokalklubb

Varmt välkomna!