Allmän kursbild

Lisa Rutström - föreläsning och träning

Föreläsning - Frittfölj och tävlingsförberedelser

Lisa Rutström har tävlat och tränat på hög nivå inom IGP många år. Lisa är inte bara en duktig hundtränare utan också en pedagogisk instruktör som kan ge något till alla förare oavsett gren du tävlar i.

Föreläsningen passar alla, oavsett om du tävlar eller inte, men som är nyfiken på att få till ett fint fritt följ (oavsett gren).

Datum: 14 juni
Tid: 18:00 - 20:00
Plats: Sundsvalls Brukshundklubb
Kostnad: 100 kr

Krav på medlemskap i Sundsvalls Brukshundklubb eller i Sveriges hundungdom

Anmälan: https://brukshundklubben.se/event/sundsvalls-brukshundklubb/forelasning-lisa-rutstrom/

Lisa Rutström - Individanpassad träning

Individanpassad träning med Lisa Rutström.

Lisa Rutström har tävlat och tränat på hög nivå inom IGP i många år. Lisa är inte bara en duktig hundtränare utan också en pedagogisk instruktör som kan ge något till alla förare oavsett gren som du tävlar i.

Du väljer själv vad du vill ha hjälp med. Passar alla oavsett gren som du tränar/tävlar i. Passa på att få ny insperation och mer kunskap för att utveckla dig som hundförare.

Datum:
15 juni